vineri, 1 iulie 2016

Cum mi-am facut parul roz fara vopsea

Nu incurajez pe nimeni sa faca asta, dar daca vreti sa incercati o sa va povestesc mai jos experienta mea.

De ce m-am facut roz?
 M-am facut roz pentru ca imi doream asta de foarte mult timp, dar niciodata nu am avut destul curaj pentru ca imi iubeam parul matasos si lung. Acum doua saptamani am zis sa ma fac blonda si mi-am distrus parul cu decolorant si vopsea asa ca pana la urma m-am facut roz.
 
Cum mi-am facut parul roz?
Eu sunt fana culorilor care nu iti stau prea mult pe par pentru ca ma plictisesc repede. Am citit pe net ca poti sa iti faci parul roz, mov sau albastru cu niste solutii pe care le gasesti la farmacie, care se duc dupa cateva spalari si care nu iti afecteaza parul. Asa ca m-am dus la farmacie si i-am cerut fetei de acolo solutie de castelani. Partea buna este ca iese un roz perfect si costa doar 3 lei.

Cum am procedat?
Aveti nevoie de: un vas destul de adanc sau un lighean, solutie de castelani, o perie si un prosop.




ATENTIE: Conteaza cate picaturi de solutie pui si cata apa este un vas. Daca este putina apa in vas si pui mai multe picaturi culoarea va fi mai aprinsa, iar daca apa este mai multa si pui putine picaturi probabil nu va iesi nimic.
Eu va sfatuiesc sa puneti initial putina apa si vreo 5 picaturi daca rozul din apa vi se pare prea tipator adaugati apa in plus.

*Daca sunteti satene sau brunete trebuie sa puneti putina apa si multe picaturi de solutie, iar rezultatul va fi un fuchsia, o culoare aprinsa*

Asta era culoarea parului meu inainte sa il fac roz.

Eu am pus prima data prea multa apa si 6 picaturi de solutie. Bineinteles rozul era pal si abia se observa. Pana la urma am pus mai putina apa si mai multe picaturi pana devenise apa roz bombon si am zis ca daca ies prea roz asta e, se ia repede oricum. Mi am scufundat parul in vas pana la radacini,  totul bine si frumos. In spate si pe parti la radacina nu imi iesea. M-am dus si am schimbat apa dupa care am pus picaturi pana am ajuns la culoarea de dinainte in vas si mi-am pus capul pe fiecare parte in vas, iar restul am turnat-o in cada pe partea din spate a capului unde ramasesem blonda ( inainte sa o torn am mai pus 2 picaturi de solutie). Am stat vreo 10 minute cu prosopul pe cap dupa care m-am clatit si m-am uscat.

Asa arata parul meu la radacina prima oara, cand am pus multa apa in vas.
O poza mai detaliata.

Asa arata parul meu dupa ce am pus mai putina apa in vas si mai multe picaturi.





In concluzie, eu sunt super multumita si nici nu ma mai deranjeaza ca mi-am stricat parul cu decolorant. Tot aici o sa reamintesc ca daca va doriti o culoare aprinsa trebuie sa puneti multe picaturi si putina apa, iar daca vreti o culoare mai slaba trebuie sa puneti mai putine picaturi.

Daca aveti de gand sa faceti acest lucru va urez succes!
In curand o sa ma fac mov si albastra deci ramaneti pe aici. ☺

Rezultatul: